[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Campagne LocknCharge

Als Marketeer bij Pro Warehouse was het mijn verantwoordelijkheid om een nieuw product te introduceren, namelijk LocknCharge. LocknCharge maakt oplaad- en bewaarkasten voor iPads, telefoons en laptops. Voor Pro Warehouse en perfecte aanvulling op het assortiment.

Doel van de campagne

Het doel van de campagne was het vergroten van de bekendheid van het product. Het product lost een bepaald probleem op en deze oplossing is (nog) niet bij iedereen bekend. Producten van LocknCharge zijn ideaal voor wanneer er gewerkt wordt met zakelijke devices, maar deze aan het einde van de dag niet mee naar huis kunnen of mogen. Om ervoor te zorgen dat alle apparaten de volgende dag aanwezig en opgeladen zijn, kun je ze bewaren en de oplaad- en bewaarkasten van LocknCharge.

Loop van het project

Ik ben begonnen met het product te introduceren binnen het bedrijf en het salesteam. Hiervoor was het een en ander nodig aan informatie over het product en het salesteam moest getraind worden. Nadat het product was geïntroduceerd binnen het salesteam, zodat zij hier actief mee aan de slag kunnen, is er een uitgebreide marketingcampagne opgezet. Deze marketingcampagne bestond uit een combinatie van kanalen en uitingen, zoals mailings, sociale media (advertisement), advertenties, interviews, Google campagnes en demo’s.






Client: LocknCharge

Skills: Grafisch ontwerp, Marketing, Social Media

  • Marketingplan schrijven
  • Marketing uitvoeren en bewaken
  • Grafisch ontwerp
  • Redactionele werkzaamheden